Wahh , PMR !

                                      Assalamualaikum !

Mende at atas tuh ? PMR ? tidakk ! aku calon PMR 2012 !

Besar dah ko Syimie ek?
member-II mak aku selalu cakap cenggituh !
besar sanagt ke aku ni?
Takot gak , sebab makin besar makin cepat ...
arrrr.. tidakk, taape-II .

Tahun nie nak PMR la !!
Camne ney, kene buat betol-II.
Tapi aku rase tahun lepas cam terok sangat la.
Demi  MAKnABAH aku tahun ni aku akan cube wat yang terbaekk !

Emm. asalkan aku cuti seminggu.
Tapi korang pecaye tak kalo aku cakap.
Lepas abes cuti , rase macam sekejap jea.


Oke la , tu jeh yang aku nak update ari nie.
Esok kalo ade mase, aku update la.
Cuti-cuti camni banyak mende nak .
Jalan-jalan la , Maen futsal la.
Penat, balek umah teros tido.


aku suke warne unggu
aku sayang kaw!
aku ta post pasal ko langsung kann ?
tape-II.


 

No comments: