Hate this date "16/12/2011''





Da baace tajok atas tuh kan ?
Siryes , memang sakai . meh aku nak cite siket .
Memule , aku pegi maen futsal . hoho , seronok sangat .
pastu aku letak la henset 'sony' kesayangan aku atas kerusi .
Selalu aku letak situ tak penah pulak hilang .
Meby allah nak bagi pengajaran supaye berhati-hati .
pastu hilangg !! haha , aku tak boleh terime betol care kehilangan die . Haha , aku redo je laa kan ? 

Pastuh , aku pon pegi la mencari-cari kelibat orang yang merembat enset murah aku tuh naik motor , tngah aku mncari-cari . 
Tetibe minyak motor aku tuh abes . nasib baek la near to court .
Pastu nasib baek la abang member aku 'AZIM' baek nak tolog tolakkan motor 'ss' kesayangan aku tuh ,

Aku rase sakai gile ari ni . 
Pastu bile malam pulak .
Abang Angkat ex aku chat ngan aku dan die menerangkan segalenye .
Tapi tak pe la , aku rase cam ta bole terime die balek .

Die benci aku ?
Tape , aku ingat nak kawan je dengan die dlam keadaan yang harmoni (bm-a) haha , emm.. tapi serabot gile ari ni !
tape la , aku redo je . sebenanyekan , phone tuh aku x kesah sangat doe . tapi aku nak 'sim' tuh , banyak no-II kawan aku dalam tu . takpelah pencuri , aku tak redo ko rembat phone aku .

Tu jela aku nak tules malam ni . Dan pade orang yang benci aku tuh . aku nak mintak maap banyak-II , sori key . aku tau die saket ati dengan aku . Key la , choww !!

No comments: