KEM mase cuti !

ASALAMUALAIKUM !

Semalam aku baru balek dari kem kat "simpang pelangai" kat sekola tahfiz .
memula mak aku sent aku aku kat situ memang ta boley terime betol doe ...
aku sorang-sorang je , tade member lagi mase tu , siries aku cakap memng segan gile , mase aku mule2 sampai da kene ejek ngan budak yang taon lepas da follow kem tu , maknenye aku baru first time follow kem tu . Aku pon redo jela , biase la mule2 masok .. lame2 siket , aku ade la sorang member , name dye  FADILLAH (gedik2 budaknye) , die la friend aku yang mule2 aku dapat . Lame-lame siket , semakin ramai member2 , haha , Pastu ade membe laen .. Iman , Suffian , Syafiq , Amin , Haziq .. pastu , macam2 aktiviti aku buad at citu .. bes la gak , taon depan aku nak pegi lagi la , pastu lame2 , aku pulak yang buli diorang .. haha ,tu je la , tapi tade gambor la .. nnti kalo aku dapat gambar aku upload !

No comments: